Методична серія - ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ
Даний навчально-методичний посібник містить основну тематику курсу “Основи маркетингу”, лекційні матеріали, літературу до курсу,тестові питання для самоконтролю, варіанти контрольних завдань, методичні рекомендації до їх виконання та критерії їх оцінки,питання до іспиту з даної дисципліни.
Призначено для студентів-економістів заочної форми навчання.Може бути використано студентами інших форм навчання.
Вступ | ||
1. | Вступ | |
Тематичний план лекцій | ||
2. | Тематичний план лекцій | |
Лекційний матеріал | ||
3. | Лекційний матеріал. Тести. Література | |
План контрольних заходів | ||
4. | План контрольних заходів, рейтингова шкала | |
Контрольні завдання | ||
5. | Контрольні завдання | |
Питання до іспиту | ||
6. | Питання до іспиту з дисципліни “Маркетинг” | |
Словник дисципліни | ||
7. | Словник дисципліни |