Автореферати - ТЕОРЕТИКО-КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ДЕМОКРАТІЇ
Дисертацією є рукопис.
Роботу виконано у Київському національному торговельно-економічному університеті Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Науковий керівник: кандидат філософських наук, професор КУЛАГІН Юрій Ігорович, Київський національний торговельно-економічний університет, завідувач кафедри філософських та соціальних наук.
Офіційні опоненти: доктор політичних наук, професор КАРТУНОВ Олексій Васильович, Вищий навчальний заклад «Університет економіки і права «КРОК», завідувач кафедри міжнародної інформації
кандидат політичних наук, доцент ШУБІН Сергій Петрович, Національна академія державного управління
при Президентові України, докторант.
Захист відбудеться «__» _________ 2011 р. о ______ годині на засіданні спеціалізованої вченої ради К 38.053.01 у Чорноморському державному університеті імені Петра Могили за адресою: 54003, м. Миколаїв, вул. 68 Десантників, 10.
З дисертацією можна ознайомитися у бібліотеці Чорноморського державного університету імені Петра Могили за адресою: 54003, м. Миколаїв, вул. 68 Десантників, 10.
Автореферат розіслано «__» _______ 2011 р.
Вчений секретар спеціалізованої вченої ради: О. В. Шевчук
1. | ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОБОТИ | |
2. | ОСНОВНИЙ ЗМІСТ ДИСЕРТАЦІЇ | |
3. | СПИСОК ОПУБЛІКОВАНИХ ПРАЦЬ ЗА ТЕМОЮ ДИСЕРТАЦІЇ | |
4. | АНОТАЦІЯ | |
5. | АННОТАЦИЯ | |
6. | ABSTRACT |