Методична серія - ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ

Даний навчально-методичний посібник містить основну тематику курсу “Основи маркетингу”, лекційні матеріали, літературу до курсу,тестові питання для самоконтролю, варіанти контрольних завдань, методичні рекомендації до їх виконання та критерії їх оцінки,питання до іспиту з даної дисципліни.
Призначено для студентів-економістів заочної форми навчання.Може бути використано студентами інших форм навчання.

Вступ
1. Вступ
Тематичний план лекцій
2. Тематичний план лекцій
Лекційний матеріал
3. Лекційний матеріал. Тести. Література
План контрольних заходів
4. План контрольних заходів, рейтингова шкала
Контрольні завдання
5. Контрольні завдання
Питання до іспиту
6. Питання до іспиту з дисципліни “Маркетинг”
Словник дисципліни
7. Словник дисципліни